Jeg anser meg selv som å være en av de heldigste menneskene på denne jord. Jeg har fått den største og flotteste jobben av de alle.
Jeg har blitt mamma! Og skal oppdra verdens fineste gutt, til å bli en fantastisk mann :):):)
Natt til søndag, 10.10.2010 ( Det MÅ jo bringe lykke? ) kom han til verden :)
Han var helt perfekt <3
3665 tung og 50 herlige cm lang :) Han skal hete Oliver :)